لوگوها برای نشان دادن یک سازمان یا شرکت معین از طریق یک تصویر بصری که به راحتی قابل درک و تشخیص است، خدمت می کنند. یک لوگو به طور کلی شامل نمادها، متن سبک یا هر دو است. لوگوها اغلب توسط یک گرافیست با مشورت یک شرکت و کارشناسان بازاریابی ایجاد می شوند. لوگو برای توضیح یا فروش مستقیم یک شرکت در نظر گرفته نشده است. در عوض، تنها هدف آن شناسایی شرکت به روشی به یاد ماندنی و آشناست. به عنوان مثال، اپل از یک سیب گاز گرفته به عنوان لوگوی خود استفاده می کند. سیب گاز گرفته توضیحی نمی دهد که این شرکت چه کاری انجام می دهد یا به هیچ وجه می فروشد، اما متمایز و قابل تشخیص است.
یک لوگو بلندمدت است زیرا هدف آن آشنایی مشتریان و ترویج وفاداری به برند است. در نتیجه، لوگوها معمولاً اغلب دوباره طراحی نمی شوند.
مجموعه ای بزرگ از لوگوهای شرکت های ایرانی که بصورت الفبا دسته بندی شده اند.
برای دانلود کامل همه مجموعه لوگو های ایرانی به باکس دانلود مراجعه نمایید.
هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.