1403/02/30
  1403/02/30
0
0

چگونه باتری اصلی را از تقلبی تشخیص دهیم؟

81 بازدید
گوشی های موبایل به واسطه قابلیت جابجایی خود ملزم به استفاده از باتری هستند و از آنجا که این باتری طول عمری دارد که مرتبط با میزان استفاده کاربر است، پس از مدتی به انتهای عمر خود رسیده و بایستی تعویض شود. متاسفانه درون بازار پر است از باتری های تقلبی که از راندمان نامناسب آنها گرفته تا انفجار و شعله ور شدنشان، کاربر را با دغدغه تشخیص باتری اصل از غیر اصل مواجه می کنند. به همین جهت در ادامه می خواهیم روش تشخیص آنها از یکدیگر را با هم ببینیم و اگر چه در اینجا باتری گوشی گلکسی S3 سامسونگ را برای نمونه آورده ایم، اما روش انجام کار برای باتری دیگر گوشی ها هم به همین شکل است.
مراحل را به همراه تصویر در زیر یک به یک توضیح دادم

مورد اولت
جعبه باتری را بررسی کنید. جعبه باتری های اصلی کیفیت ساخت خوبی دارد تا بتواند به درستی از باتری حفاظت نماید. همینطور رنگ ها و حروف روی جعبه ظاهری طبیعی و نرمال دارند.
البته با توجه به باتری های موجود در بازار ایران باید گفت این مورد خیلی کاربری نیست چون اکثر باتری های داخل بازار پک ندارند. پس دیگر موارد را بررسی نمایید.
چگونه باتری اصلی را از تقلبی تشخیص دهیم؟

 

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://yazdandoost.ir/?p=657
اشتراک گذاری:

نظرات

0 نظر در مورد چگونه باتری اصلی را از تقلبی تشخیص دهیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.

احمدرضا یزدان دوست
احمدرضا یزدان دوست هستم، کارشناس مدیریت کیفیت و فناوری اطلاعات و ارتباطات؛ علاقمند به فعالیت های اجتماعی، فرهنگی و ورزشی
مطالب بیشتر
برچسب ها: